Llar Rosaura Terrades

L’infant n’és el protagonista

La llar Rosaura Terrades és un centre educatiu públic, depenent del Departament d’ Ensenyament, que va obrir en 1981

Ubicada en la Riera de Sant Llorenç disposa de una línia de P1-P3

A la nostra escola, l’infant és el protagonista de les seves experiències. Oferim un entorn acollidor. On els infants se sentin estimats per créixer i compartir, i així, poder acompanyar-los donant resposta a les seves necessitats i a les de les seves famílies. Un lloc que els permeti desenvolupar les seves capacitats, tenint una especial cura de la vida quotidiana.

Al llarg de tota la nostra vida, anem creant aprenentatge. Els aprenentatges són cocreatius: creem coneixements amb els altres. Les famílies sou un pilar fonamental per possibilitar aquests coneixements. Junts caminem en aquest primer tram de l’escolarització dels vostres fills i filles.

Pilars del nostre projecte educatiu:

Serveis