Cloenda del projecte educatiu Sharing to Learn 2016-17

General Comments (0)

Sant Feliu de Llobregat ha acollit, aquest dimecres la cloenda del Sharing to Learn, un projecte educatiu d’àmbit comarcal on Gavà també hi ha pres part i on es pretén donar suport a l’aprenentatge de la llengua anglesa a infants de primària a través de l’intercanvi entre alumnat de diferents etapes educatives.

Així doncs, els estudiants de 4t ESO i 1r Batxillerat actuen com a Language Assistants i ajuden els alumnes més petits a millorar l’expressió oral en llengua anglesa. La iniciativa també permet promoure els entorns d’aprenentatge lingüístic no matern a partir de les interaccions entre poblacions escolars de l’entorn i implementar   metodologies   d’aprenentatge-servei   que   permetin   apropar   l’alumnat de secundària a valors propis de la vida en societat.

Durant l’acte, s’ha reconegut la tasca de 70 centres d’arreu de la comarca i la feina feta per un total de 243 Language Assistants, diversos d’ells alumnes gavanencs dels instituts El Calamot i Bruguers, i de les escoles Marcel·lí Moragasl’EramprunyàJacme March, Joan Salamero i Salvador Lluch.

» General » Cloenda del projecte educatiu Sharing...
On 25 de maig de 2017
By