Sixième journée de théâtre en Français de écoles et lycées de Gavà

General Comentaris tancats a Sixième journée de théâtre en Français de écoles et lycées de Gavà

El proper dimarts 19 de març de 2019  de 09.30h a 11.45h tindrà lloc la jornada anual de llengua francesa a la sala d’actes de l’Institut Bruguers.La jornada convida l’alumnat de 6è del centre Marcel·lí Moragas i al de 4t de l’Institut Escola Gavà Mar a gaudir de la representació teatral de dues obres de teatre protagonitzades per l’alumnat 3r i 4t d’ESO dels centres Bruguers i Calamot. Les obres de teatre seleccionades són contes tradicionals però amb sorpreses; l’alumnat de secundària és responsable dels girs argumentals, de la creació de decorats, de la interpretació així com de la selecció de vestuari.Les aportacions per part dels centres de primària són una proposta Musical i una Plàstica.Aquesta jornada és fruit de les converses i del treball de les professionals que formem part del grup de coordinació PRI-SEC de llengua estrangera francesa dels centres públics de Gavà que imparteixen aquesta llengua: Escola Marcel·lí Moragas, Institut Escola Gavà Mar, Institut Bruguers i Institut Calamot.
Desitgem donar continuïtat a aquesta jornada.I unes pistes per a qui assisteixi a la jornada d’enguany.

» General » Sixième journée de théâtre en...
On 13 de març de 2019

Comments are closed.